23/07/2007

Os "un ou dous" veciños de Meá (día 1)



Velaí están. Polo visto son máis de "un ou dous".

8 comentários:

  1. "Un ou dous"...

    O que hai que ler...

    Velahí o caciquismo galego...

    ResponderExcluir
  2. Donde estivechedes durante todo o proceso de comunicación pública, e montaxe da pranta?????.
    Non digo que non teñades razón, digo que é moi tarde para mostra-la vosa disconformidade. Non acabo de comprender como agora, todos estades super preocupados pola vosa seguridade, que pasa meu???, non mercaron todo-los terreos que esperabades??, os fillos non entraron??. Penso que en situacións coma esta so podedes cham-lo Equipo A e que el vos libere do xugo opresor.
    Novamente, penso que estades errados non no contido, pero si nas formas, en fin... que vos vaia ben.

    ResponderExcluir
  3. "Donde estivechedes durante todo o proceso de comunicación pública, e montaxe da pranta?????."... y otras lindezas.

    Mr. Stone y otras muchas personas, en formas y lugares diversos, oponiéndose a los sucios manejos del Grupo Tojeiro, de su ejecutor, el comisario Rodríguez, y de las chachas de éste último, verbigracia, el eminente Barcia.
    Tus argumentos sobre los hijos, terrenos, etc., son la bazofia de siempre, que pretende justificar la cobardía y mezquindad propia atribuyándolas a todo el mundo. No, querido amigo, aunque le cueste creerlo, también hay gente que tiene principios y, a veces, sacrifica a ellos sus intereses económicos, personales, políticos, etc.
    El día que falten ese puñado de buenas personas, podremos poner en práctica el sistema político adecuado a las creencias de usted y los suyos: cada cuatro años, sorteo de cacique entre los candidatos propuestos por las multinacionales ( y por las empresas medianas gallegas). Así, con toda seguridad, todos harán la misma mierda y todos los ciudadanos a refocilarse contentos en el fango. Saludos, TEU.

    ResponderExcluir
  4. Para o segundo comentario: estou contigo no que dis de non estar errados no contido pero si nos modos , o que habia que facer era emperar a plantar lume desde o principio camdo empezaron con Forestal, como fixeron os vascos con Lemoniz haber si asi nos faciamosnos respetar dunha santa vez e votabamos esos caciques de Galiza, o resto das lindezas que dis pois son as cousas que din todos os que non saben que decir e os que non teñen p... idea.

    ResponderExcluir
  5. POR MAIS QUE DIGADES,.... NON SABEDES FACE-LAS COUSAS!!!!.
    É MOI TARDE PARA CONSEGUIR QUE SE PECHE!!!. QUE É O QUE ESTADES A BUSCAR: QUE SE PECHE OU QUE VOS FAVOREZA MAIS????.

    DE VERDADE PENSADES QUE A VADES A PARAR????. XA PODEDES ESTAR BEN ARMADOS DESES: "VALORES" DOS QUE FACEDES ALARDES.
    EN FÍN,... O DITO, QUE VOS VAIA BEN.

    ResponderExcluir
  6. Ánónimo,que atrevida é a ignorancia!
    Que onde estabamos?Pois prostestando,meu rei.O que pasa é que iso non saiu no xornal,e claro,se non sae en La Voz,non está pasando.
    Déixate de lerias e fai críticas,que iso está ben,pero que sexan constructivas.
    E lembra:hai mundo máis alá do xornal e da da tv.

    Respecto ó de que é moi tarde para que se peche,igual o é,pero polo menos que saiban que o que están a facer é en contra da vontade da xente.

    NON NOS MIRES,Ú-NE-TE!!

    ResponderExcluir
  7. Comparto la indignación de "undopenedo". Pero no creo que sea necesario el recurso al "lume". El Comité Cidadán lleva ocho años luchando en los tribunales.Resultado: dos sentencias del Tribunal Superior de Xustiza de Galicia dando por nulo el "informe de impacto medioambiental" de RegaSuya; sentencias, eso sí, recurridas y no acatadas por el Gobierno de la Xunta... ¡ante el Tribunal Supremo de Madrid!
    ¿Y si ésto acaba con sentencias que ordenen cambiar la ubicación de la planta? ¿Cómo vais a quedar? El único recurso que os quedará es seguir calumniando e insultando, pero, al fin, las gentes irán sabiendo la verdad, toda la verdad, y quedarán muchísimos culos al aire. Nunca crísteis que las cosas se torcieran tanto, ¿verdad?

    ResponderExcluir
  8. Recomendolle a anónimo que lea o libro " Los muros del silencio" e saberá onde estabamos e o que faciamos.

    Desde logo que imos conseguir que non funcione e será grazas a unha das moitas cousa que fixemos ata o de agora presentar recursos legais que ó remate farán que Reganoxo non funcione

    ResponderExcluir